Cercetare Dedicată:

Democratizăm cercetarea de piață. Mai accesibilă, mai pe înțeles, mai IZI.

Cercetare dedicata

Cercetare dedicată

Alegem mixtul potrivit de instrumente calitative și cantitative pentru a atinge obiectivele proiectului.

Dacă întrebările tale încep cu “de ce?” găsim răspunsuri prin cercetarea calitativă (focus grupuri, interviuri in profunzime, etnografie). Dacă, în schimb, te întrebi “câți?” sau “cât?”, atunci cercetarea cantitativă (chestionar online/telefonic/teren) îți va oferi răspunsurile.

Focus grupuri online și offline

Focus grupuri online și offline

Discuții de grup moderate, ce au între 7-10 participanți relevanți, a căror dinamică generează idei și o înțelegere aprofundată a temei.

Interviuri în profunzime

Interviuri în profunzime

Discuție moderată între un cercetător și un participant (max. 2), utilizată când tema este sensibilă sau când respondenții au un profil nișat și sunt puțin disponibili.

Chestionare online și telefonice

Chestionare online și telefonice

Chestionare de evaluare a opiniei, sub forma de intrebari “grilă”, cu variante de răspuns.

Social media listening

Social media listening

Cercetare de tip observație, care urmărește conversațiile din mediul online și identifică trenduri, segmente și tipologii.

Etnografie

Etnografie

Observația etnografică documentează comportamentele și interacțiunile dintre oameni.
Cel mai mult ne-a plăcut să etnografiem festivalurile de muzică 🙂

Consultanță în cercetare DIY

Consultanță în cercetare DIY

Dacă vrei să-ți faci singur cercetarea dar ai nevoie de ghidare în partea de design, analiză sau interpretare, expertiza IZI data alături de entuziasmul tău vor face echipă.

Pentru cine e potrivit?

Ești curios sau metodic?

Noi credem că toți oamenii de acțiune sunt cercetători. Dacă îți place să asculți, cauți idei, păreri, ești deschis, întrebi și vrei să înțelegi – atunci cercetezi. Bravo! Hai să facem echipă.
IZI data este aici să te ajute să faci cercetare simplă, dar să o faci “ca la carte” – pentru că uneori ai nevoie de date reprezentative.

Vrei rezultate obiective?

Fie pe un eșantion național sau reprezentativ pentru consumatorii tăi, cercetarea de piață dedicată, „în afara bulei”, o să-ți ofere o imagine autentică și obiectivă a realității pe care o studiezi.

Vrei focus grupuri sau chestionare online?

Alegem împreună mixul potrivit de instrumente. Dacă întrebările tale încep cu “de ce?” găsim răspunsuri prin cercetarea calitativă (focus grupuri, interviuri in profunzime, etnografie). Dacă, în schimb, te întrebi “câți?” sau “cât?”, atunci cercetarea cantitativă (chestionar online/telefonic/teren) îți va oferi răspunsurile.

Care sunt pașii următori?

Sună, scrie sau trimite un porumbel 🕊

Te ascultăm, apoi propunem o configurație optimă obiectivelor tale. Ne consultăm, ajustăm și începem.

Te informam constant asupra evoluției studiului. Tu… relaxează-te! În 7-29 de zile, primești rezultatele.

Cât costă?

Preț per unitate (chestionar, focus grup, etc)

Respondent online

3 – 12 € (chestionar online)

Respondent telefonic

17 – 25 € (chestionar telefonic)

Focus grup

750 – 1000 € (6-8 participanți)

Interviu în profunzime

150 – 500 € (1 respondent)

Etnografie

1000 – 1500 € (pe zi)

Consultanță

50 € / oră

Vrei un studiu de piață?

Completează formularul de inscriere și te sunăm să discutăm despre întrebări

Când e gata?

Știai că cercetarea de piață poate să fie agilă?
Paradoxul este că lucrurile bune durează puțin dacă le pregătești… mult.

Rețeta unui proiect agil este să gândești perfect “ingredientele” de care ai nevoie. Acordăm timp și atenție etapei de design a cercetării astfel încât să economisim timp și resurse în implementare.

Nouă ne plac proiectele agile, ne provoacă să fim "în formă". Câteva exemple:

 Sondaj: O treime din populația urbană consumă dulciuri fără zahăr 🍭

Sondaj: O treime din populația urbană consumă dulciuri fără zahăr 🍭

În perioada aprilie-mai a anului 2021, echipa IZI data cu sprijinul agenției de consultanță strategică Noeland, a realizat un studiu despre consumul produselor fără zahăr și cum a evoluat trendul […]

 Barometrul Schimbării: la aniversarea de    4 ani în România, Ashoka lansează un studiu recurent alături de IZI data

Barometrul Schimbării: la aniversarea de 4 ani în România, Ashoka lansează un studiu recurent alături de IZI data

După un an de la începutul pandemiei, românii își redobândesc optimismul, valorile autoevaluării ca agent al schimbării întorcându-se la valori similare cu cele măsurate în 2018 – an neutru comparativ […]

 Sondaj: Românii îsi pierd răbdarea față de restricțiile pandemiei (august 2020 vs. aprilie 2021)

Sondaj: Românii îsi pierd răbdarea față de restricțiile pandemiei (august 2020 vs. aprilie 2021)

Două sondaje IZI data, realizate în august 2020 și aprilie 2021, arată cum rezistă românii din orașe la pandemie, în contextul restricțiilor impuse. În perioada august-septembrie a anului 2020, echipa […]

Testimoniale