Cercetare Dedicată:
Democratizăm cercetarea de piață. Mai accesibilă, mai pe înțeles, mai IZI.
Cercetare dedicată
Alegem mixtul potrivit de instrumente calitative și cantitative pentru a atinge obiectivele proiectului.
Dacă întrebările tale încep cu “de ce?” găsim răspunsuri prin cercetarea calitativă (focus grupuri, interviuri in profunzime, etnografie). Dacă, în schimb, te întrebi “câți?” sau “cât?”, atunci cercetarea cantitativă (chestionar online/telefonic/teren) îți va oferi răspunsurile.
Focus grupuri online și offline
Discuții de grup moderate, ce au între 7-10 participanți relevanți, a căror dinamică generează idei și o înțelegere aprofundată a temei.
Interviuri în profunzime
Discuție moderată între un cercetător și un participant (max. 2), utilizată când tema este sensibilă sau când respondenții au un profil nișat și sunt puțin disponibili.
Chestionare online și telefonice
Chestionare de evaluare a opiniei, sub forma de intrebari “grilă”, cu variante de răspuns.
Social media listening
Cercetare de tip observație, care urmărește conversațiile din mediul online și identifică trenduri, segmente și tipologii.
Etnografie
Observația etnografică documentează comportamentele și interacțiunile dintre oameni.
Cel mai mult ne-a plăcut să etnografiem festivalurile de muzică 🙂
Consultanță în cercetare DIY
Dacă vrei să-ți faci singur cercetarea dar ai nevoie de ghidare în partea de design, analiză sau interpretare, expertiza IZI data alături de entuziasmul tău vor face echipă.
Pentru cine e potrivit?
Ești curios sau metodic?
Noi credem că toți oamenii de acțiune sunt cercetători. Dacă îți place să asculți, cauți idei, păreri, ești deschis, întrebi și vrei să înțelegi – atunci cercetezi. Bravo! Hai să facem echipă.
IZI data este aici să te ajute să faci cercetare simplă, dar să o faci “ca la carte” – pentru că uneori ai nevoie de date reprezentative.
Vrei rezultate obiective?
Fie pe un eșantion național sau reprezentativ pentru consumatorii tăi, cercetarea de piață dedicată, „în afara bulei”, o să-ți ofere o imagine autentică și obiectivă a realității pe care o studiezi.
Vrei focus grupuri sau chestionare online?
Alegem împreună mixul potrivit de instrumente. Dacă întrebările tale încep cu “de ce?” găsim răspunsuri prin cercetarea calitativă (focus grupuri, interviuri in profunzime, etnografie). Dacă, în schimb, te întrebi “câți?” sau “cât?”, atunci cercetarea cantitativă (chestionar online/telefonic/teren) îți va oferi răspunsurile.
Care sunt pașii următori?
Sună, scrie sau trimite un porumbel 🕊
Te ascultăm, apoi propunem o configurație optimă obiectivelor tale. Ne consultăm, ajustăm și începem.
Te informam constant asupra evoluției studiului. Tu… relaxează-te! În 7-29 de zile, primești rezultatele.
Cât costă?
Preț per unitate (chestionar, focus grup, etc)
Respondent online
4 – 30 € (chestionar online)
Respondent telefonic
21 – 30 € (chestionar telefonic)
Focus grup
1140 – 1440 € (6-8 participanți)
Interviu în profunzime
180 – 600 € (1 respondent)
Etnografie
1200 – 1800 € (pe zi)
Consultanță
60 € / oră
Vrei un studiu de piață?
Completează formularul de inscriere și te sunăm să discutăm despre întrebări
Când e gata?
Știai că cercetarea de piață poate să fie agilă?
Paradoxul este că lucrurile bune durează puțin dacă le pregătești… mult.
Rețeta unui proiect agil este să gândești perfect “ingredientele” de care ai nevoie. Acordăm timp și atenție etapei de design a cercetării astfel încât să economisim timp și resurse în implementare.
Nouă ne plac proiectele agile, ne provoacă să fim "în formă". Câteva exemple:

SustainAbility Talks: România sustenabilă – cine face schimbarea? (București, 14 iunie 2023)
București, 14 iunie 2023 – Tranziția către noi modele de afaceri va crea locuri de muncă pe termen mediu, însă în prezent competențele necesare acestor roluri nu sunt suficient dezvoltate, iar […]

SustainAbility Talks: 4 din 10 români nu au auzit de niciun brand implicat în acțiuni sustenabile (20 Aprilie 2023)
București, 20 aprilie 2023 – Cei mai mulți dintre români cred că sunt puține companii care și-au luat angajamente de sustenabilitate și chiar mai puține care fac în mod concret acțiuni […]

Studiu: Comportamente online și percepții care-i fac pe adolescenți și pe tineri vulnerabili în fața traficanților de persoane (6 martie 2023)
Numeroase percepții și comportamente online ale adolescenților și tinerilor îi fac vulnerabili în fața traficanților de persoane și a abuzatorilor sexuali, cu precădere a celor care folosesc metoda Loverboy, reiese […]
Testimoniale


Echipa IZI data a fost cu adevărat magică în proiectul nostru de cercetare. Ne-am dorit să evaluăm modul în care aduce valoare sprijinul oferit prin MagicHELP, familiilor în care există un copil grav bolnav. Echipa IZI data a fost extrem de pro-activă, ne-a ajutat să segmentăm corect astfel încât să obținem informații corecte și complete. Am apreciat abordarea umană și atentă față de beneficiarii MagicHELP – un aspect foarte important pentru noi. Au reușit să discute cu aceștia într-un mod care a creat deschidere și concluziile obținute ne-au adus claritate și noi perspective, lucruri care cu siguranță ne vor ajuta să redefinim proiectul pentru a face și mai mult bine. Îi recomandăm cu drag ca fiind adevărați profesioniști și cu o înaltă înțelegere și disponibilitate în a face lucrurile cât mai bine. Vă mulțumim mult! Magia e în fapte! 🙂
Corina Banu, Asociația Magic



Kaufland este prezent în festivaluri încă de la începuturi iar anul acesta ne-am bucurat să putem să reluam contactul direct cu clienții noștri și prin aceste ocazii. Suntem acolo unde este clientul nostru și ne luam inspirația din energia lui. Prin activările noastre de brand, aducem bucurie (jocuri cu prietenii), frumusețe (produsele din gama Bevola), implicare (reciclare cu Act for tommorrow) dar și energie (energizantul Crazy Wolf).
Toate aceste acțiuni sunt ghidate însă de consumator, iar prin studiile
real-time ale IZI data, am găsit un instrument de măsurare a relevanței și atractivității acțiunilor noastre, dar și înțelegere a impactului lor asupra brandului Kaufland.
Silviu Buidan, Kaufland Romania & Moldova



La Tazz by eMAG, clientul este în centrul a tot ceea ce facem, intuim și răspundem nevoilor lui, chiar înainte ca aceastea să fie formulate. Venim cu soluții simple la cele mai complexe… pofte :), întotdeauna urmărind un minim efort al clienților noștri. Inovația, viteza, autenticitatea și acțiunea rămân o constantă pentru noi, atât în viața de zi cu zi a clienților, dar și în acele zile speciale de festival.
Prin sondajele real-time în festivaluri, IZI data a reușit să vină cu o abordare directă, autentică și acționabilă, livrând chiar și un instrument de raportare în timp real, ce ne-a dat claritate și feedback asupra activităților noastre – chiar în timp ce acestea se întâmplau. Am găsit un partener care înțelege și adaptează tradiționala cercetare de piață la prezent și chiar la viitor.
Mihai Brenda, Tazz by eMAG



“Omnibus-ul este cea mai bună si rapidă variantă de a îți valida ipoteze sau de a verifica cum au crescut sau scăzut anumiți indicatori, pe care i-ai măsurat într-un studiu mai vechi. Dacă obiectivele îți sunt clare, echipa de la IZI data te ajută să îți formulezi întrebările corecte și îți oferă consultanță pentru a ajunge la cea mai bună variantă de cercetare.”
Alexandra Cantor, Fundația Friends for Friends


“Netflix investeste masiv in cel mai bun algoritm de recomandari.
Pentru mine, ca social media strategist, intelegea audientei este esentiala.
Studiul OMNIBUS realizat de Silvia si echipa IZIdata sa m-a ajutat sa imi validez ipotezele. M-a incantat modalitatea prietenoasa prin care mi-a fost explicata metodologia si prezentate rezultatele studiului.”
Andreea Cârtu, Netflix


„Lucrurile evoluează foarte rapid în industria FMCG. Este tot mai greu să așteptam rezultatele unui studiu dedicat, riscând ca atunci când le primim, să nu mai fie de actualitate. Colaborarea cu IZI Data a intervenit intr-un moment critic. Raportul calitate-cost-timing a fost foarte potrivit, echipa prompta si insight-urile au venit rapid.”
Oana Ilie, Coca-Cola HBC Romania


“Colaborarea cu IZI data este foarte bună: am descoperit o echipă de profesioniști, o echipă care a stabilit o strategie care ne-a permis sa pornim un proiect ambițios pentru audientele Scena9, Școala9 și Mindcraft Stories.
Recomandăm IZI data, pentru calitatea serviciilor, disponibilitate și eficiența dar și pentru prețurile foarte competitive.”
Cosmina Frîncu, BRD

“Câți știu că poți să-ți dorezi ziua de naștere? Câți sunt dispuși să o facă? Erau întrebări fără răspuns, dar el a venit de la IZI data în cateva zile. E grozav să pleci la drum cu o cercetare profesionistă. Echipa știe să pună întrebările potrivite si totul e ușor de înțeles.”
Melania Medeleanu, Zi de BINE

„Mă bazez foarte mult pe intuiție când iau decizii. Dar pentru cele mai importante dintre acestea, am nevoie să-mi validez ipotezele. Si IZI data m-a ajutat aici, fix așa cum trebuia – rapid, cu un proces extrem de simplu și de eficient. Concluziile ne-au fost de mare ajutor în procesul decizional.”
Andrei Crețu, Pluria

“IZI data ne-a surprins cu capacitatea de a înțelege procesele și insight-urile necesare pentru a genera impact social și schimbare pozitivă – lucruri esențiale pentru Ashoka. Instrumentele simple și energia pozitivă a echipei IZI data fac ca toate acestea să fie easy de încorporat în procesele de decizie. Mulțumim pentru profesionalism!”
Ana Murray, Ashoka

“Am aflat cât de cunoscut este brandul Flip și am găsit multiple insight-uri interesante despre publicul nostru țintă. Datele le folosim în dezvoltarea companiei. Am apreciat că rezultatele și interpretarea sunt extrem de practice, iar procesul e ușor și de încredere – de la comunicarea inițială până la prezentarea finală.”
Alex Burghelia, flip.ro

“Echipa IZI Data este ca un partener pentru noi, dovedind pro-activitate in identificarea scopului cercetarii si o livrare a rezultatelor la standarde foarte inalte. Intreaga colaborare a fost cursiva, pe parcursul careia Silvia si echipa ei au adaptat si personalizat rezultatele pentru ca ele sa fie socializate usor intern.”
Edina Constantinescu, Discovery Inc


“Studiile omnibus ne sunt utile când vrem un răspuns rapid din piață, la o idee sau eveniment/context, când vrem să luam pulsul pieței sau al utilizatorilor. Adică mai tot timpul. Iar cu IZI data mereu am lucrat foarte bine, eficient, profi. Cu IZI data totul este easy like a sunday morning 😎”
Dan Moraru, 7card



“OMNIBUS-ul este o metodă care, angrenând mai multe companii, devine foarte accesibilă. Tot secretul, iar aici IZI data ne-a fost de mare ajutor, este să formulezi clar, concis și relevant întrebările, astfel încât output-ul să fie valoros și să ajute în luarea deciziilor. Totul pare ușor cu IZI data, mulțumim!”
Gabriela Munteanu, Kandia
