Cercetare Dedicată:

Democratizăm cercetarea de piață. Mai accesibilă, mai pe înțeles, mai IZI.

Cercetare dedicata

Cercetare dedicată

Alegem mixtul potrivit de instrumente calitative și cantitative pentru a atinge obiectivele proiectului.

Dacă întrebările tale încep cu “de ce?” găsim răspunsuri prin cercetarea calitativă (focus grupuri, interviuri in profunzime, etnografie). Dacă, în schimb, te întrebi “câți?” sau “cât?”, atunci cercetarea cantitativă (chestionar online/telefonic/teren) îți va oferi răspunsurile.

Focus grupuri online și offline

Focus grupuri online și offline

Discuții de grup moderate, ce au între 7-10 participanți relevanți, a căror dinamică generează idei și o înțelegere aprofundată a temei.

Interviuri în profunzime

Interviuri în profunzime

Discuție moderată între un cercetător și un participant (max. 2), utilizată când tema este sensibilă sau când respondenții au un profil nișat și sunt puțin disponibili.

Chestionare online și telefonice

Chestionare online și telefonice

Chestionare de evaluare a opiniei, sub forma de intrebari “grilă”, cu variante de răspuns.

Social media listening

Social media listening

Cercetare de tip observație, care urmărește conversațiile din mediul online și identifică trenduri, segmente și tipologii.

Etnografie

Etnografie

Observația etnografică documentează comportamentele și interacțiunile dintre oameni.
Cel mai mult ne-a plăcut să etnografiem festivalurile de muzică 🙂

Consultanță în cercetare DIY

Consultanță în cercetare DIY

Dacă vrei să-ți faci singur cercetarea dar ai nevoie de ghidare în partea de design, analiză sau interpretare, expertiza IZI data alături de entuziasmul tău vor face echipă.

Pentru cine e potrivit?

Ești curios sau metodic?

Noi credem că toți oamenii de acțiune sunt cercetători. Dacă îți place să asculți, cauți idei, păreri, ești deschis, întrebi și vrei să înțelegi – atunci cercetezi. Bravo! Hai să facem echipă.
IZI data este aici să te ajute să faci cercetare simplă, dar să o faci “ca la carte” – pentru că uneori ai nevoie de date reprezentative.

Vrei rezultate obiective?

Fie pe un eșantion național sau reprezentativ pentru consumatorii tăi, cercetarea de piață dedicată, „în afara bulei”, o să-ți ofere o imagine autentică și obiectivă a realității pe care o studiezi.

Vrei focus grupuri sau chestionare online?

Alegem împreună mixul potrivit de instrumente. Dacă întrebările tale încep cu “de ce?” găsim răspunsuri prin cercetarea calitativă (focus grupuri, interviuri in profunzime, etnografie). Dacă, în schimb, te întrebi “câți?” sau “cât?”, atunci cercetarea cantitativă (chestionar online/telefonic/teren) îți va oferi răspunsurile.

Care sunt pașii următori?

Sună, scrie sau trimite un porumbel 🕊

Te ascultăm, apoi propunem o configurație optimă obiectivelor tale. Ne consultăm, ajustăm și începem.

Te informam constant asupra evoluției studiului. Tu… relaxează-te! În 7-29 de zile, primești rezultatele.

Cât costă?

Preț per unitate (chestionar, focus grup, etc)

Respondent online

4 – 30 € (chestionar online)

Respondent telefonic

21 – 30 € (chestionar telefonic)

Focus grup

1140 – 1440 € (6-8 participanți)

Interviu în profunzime

180 – 600 € (1 respondent)

Etnografie

1200 – 1800 € (pe zi)

Consultanță

60 € / oră

Vrei un studiu de piață?

Completează formularul de inscriere și te sunăm să discutăm despre întrebări

Când e gata?

Știai că cercetarea de piață poate să fie agilă?
Paradoxul este că lucrurile bune durează puțin dacă le pregătești… mult.

Rețeta unui proiect agil este să gândești perfect “ingredientele” de care ai nevoie. Acordăm timp și atenție etapei de design a cercetării astfel încât să economisim timp și resurse în implementare.

Nouă ne plac proiectele agile, ne provoacă să fim "în formă". Câteva exemple:

Sondaj
 Barometru Ashoka: Atitudinea și percepția românilor despre rolul lor de creatori ai schimbării în societate (22 aprilie 2024)

Barometru Ashoka: Atitudinea și percepția românilor despre rolul lor de creatori ai schimbării în societate (22 aprilie 2024)

Încrederea românilor în organizațiile non-guvernamentale (ONG-uri) percepute drept creatoare de schimbare a crescut, în special în rândul tinerilor – arată cel mai recent barometru realizat de Fundația Ashoka România privind […]

Studiu
 Studiu 7card: Angajații care fac sport mai des sunt mai fericiți (Martie, 2024)

Studiu 7card: Angajații care fac sport mai des sunt mai fericiți (Martie, 2024)

Un studiu 7card, realizat de agenția de cercetare IZI Data, a explorat felul în care angajații români percep wellbeingul. Conform cercetării, top trei indicatori de wellbeing sunt: sănătatea emoțională/mentală (71%), […]

Studiu
 Studiu: Citesc românii informațiile nutriționale ale alimentelor? (martie, 2023)

Studiu: Citesc românii informațiile nutriționale ale alimentelor? (martie, 2023)

A trecut 1 an de la momentul intrării în vigoare a ordinului ANPC 201/2022 privind obligativitatea industriei HoReCa de a expune clienților în locații valorile nutriționale ale preparatelor din meniuri. […]

Testimoniale