Cercetare Dedicată:

Democratizăm cercetarea de piață. Mai accesibilă, mai pe înțeles, mai IZI.

Cercetare dedicata

Cercetare dedicată

Alegem mixtul potrivit de instrumente calitative și cantitative pentru a atinge obiectivele proiectului.

Dacă întrebările tale încep cu “de ce?” găsim răspunsuri prin cercetarea calitativă (focus grupuri, interviuri in profunzime, etnografie). Dacă, în schimb, te întrebi “câți?” sau “cât?”, atunci cercetarea cantitativă (chestionar online/telefonic/teren) îți va oferi răspunsurile.

Focus grupuri online și offline

Focus grupuri online și offline

Discuții de grup moderate, ce au între 7-10 participanți relevanți, a căror dinamică generează idei și o înțelegere aprofundată a temei.

Interviuri în profunzime

Interviuri în profunzime

Discuție moderată între un cercetător și un participant (max. 2), utilizată când tema este sensibilă sau când respondenții au un profil nișat și sunt puțin disponibili.

Chestionare online și telefonice

Chestionare online și telefonice

Chestionare de evaluare a opiniei, sub forma de intrebari “grilă”, cu variante de răspuns.

Social media listening

Social media listening

Cercetare de tip observație, care urmărește conversațiile din mediul online și identifică trenduri, segmente și tipologii.

Etnografie

Etnografie

Observația etnografică documentează comportamentele și interacțiunile dintre oameni.
Cel mai mult ne-a plăcut să etnografiem festivalurile de muzică 🙂

Consultanță în cercetare DIY

Consultanță în cercetare DIY

Dacă vrei să-ți faci singur cercetarea dar ai nevoie de ghidare în partea de design, analiză sau interpretare, expertiza IZI data alături de entuziasmul tău vor face echipă.

Pentru cine e potrivit?

Ești curios sau metodic?

Noi credem că toți oamenii de acțiune sunt cercetători. Dacă îți place să asculți, cauți idei, păreri, ești deschis, întrebi și vrei să înțelegi – atunci cercetezi. Bravo! Hai să facem echipă.
IZI data este aici să te ajute să faci cercetare simplă, dar să o faci “ca la carte” – pentru că uneori ai nevoie de date reprezentative.

Vrei rezultate obiective?

Fie pe un eșantion național sau reprezentativ pentru consumatorii tăi, cercetarea de piață dedicată, „în afara bulei”, o să-ți ofere o imagine autentică și obiectivă a realității pe care o studiezi.

Vrei focus grupuri sau chestionare online?

Alegem împreună mixul potrivit de instrumente. Dacă întrebările tale încep cu “de ce?” găsim răspunsuri prin cercetarea calitativă (focus grupuri, interviuri in profunzime, etnografie). Dacă, în schimb, te întrebi “câți?” sau “cât?”, atunci cercetarea cantitativă (chestionar online/telefonic/teren) îți va oferi răspunsurile.

Care sunt pașii următori?

Sună, scrie sau trimite un porumbel 🕊

Te ascultăm, apoi propunem o configurație optimă obiectivelor tale. Ne consultăm, ajustăm și începem.

Te informam constant asupra evoluției studiului. Tu… relaxează-te! În 7-29 de zile, primești rezultatele.

Cât costă?

Preț per unitate (chestionar, focus grup, etc)

Respondent online

3 – 12 € (chestionar online)

Respondent telefonic

17 – 25 € (chestionar telefonic)

Focus grup

750 – 1000 € (6-8 participanți)

Interviu în profunzime

150 – 500 € (1 respondent)

Etnografie

1000 – 1500 € (pe zi)

Consultanță

50 € / oră

Vrei un studiu de piață?

Completează formularul de inscriere și te sunăm să discutăm despre întrebări

Când e gata?

Știai că cercetarea de piață poate să fie agilă?
Paradoxul este că lucrurile bune durează puțin dacă le pregătești… mult.

Rețeta unui proiect agil este să gândești perfect “ingredientele” de care ai nevoie. Acordăm timp și atenție etapei de design a cercetării astfel încât să economisim timp și resurse în implementare.

Nouă ne plac proiectele agile, ne provoacă să fim "în formă". Câteva exemple:

Studiu
 STUDIU: Comportamentul de colectare selectivă în rândul românilor din mediul urban în 2022 (București, 24 mai 2022)

STUDIU: Comportamentul de colectare selectivă în rândul românilor din mediul urban în 2022 (București, 24 mai 2022)

București, 24 mai 2022 – Potrivit unui studiu Kaufland România și IZI Data privind comportamentul de colectare selectivă autohton, 69% dintre respondenți declară că reciclează cel puțin o dată pe […]

Studiu
 Studiu Xiaomi și IZI data:  Camera foto a telefonului este importantă pentru 8 din 10 români din mediul urban (București, 12 mai 2022)

Studiu Xiaomi și IZI data:  Camera foto a telefonului este importantă pentru 8 din 10 români din mediul urban (București, 12 mai 2022)

Calitatea fotografiilor, numărul de megapixeli, focusul și fotografiile de noapte sunt în topul preferințelor 7 din 10 români din mediul urban pun preț pe designul telefonului București, ROMÂNIA, 12 mai […]

Studiu
 Studiu național: Atitudini emoționale despre diversitate și incluziune în România (aprilie 2022)

Studiu național: Atitudini emoționale despre diversitate și incluziune în România (aprilie 2022)

Împreună cu  Social Innovation Solutions și Interrobang Studio, IZI data a efectuat un studiu in aprilie 2022 la nivel național cu 1010 respondenți, eșantion reprezentativ la nivel național urban în […]

Testimoniale