Cercetare Simplă:
Hai sus, în Omnibus!
STUDII RAPIDE LA COSTURI DE ,,SHARED RIDE"
Ce este un studiu Omnibus?
Studiile de tip omnibus sunt cele mai simple dintre studii. Ele funcționează pe baza conceptului de “shared ride”, astfel, mai mulți clienți împart același studiu.
Tu plătești “biletul” de acces în studiu pentru fiecare întrebare “urcată”, iar chestionarele acomodează întrebările mai multor clienți.
Cum facem asta? În fiecare lună, chestionarul tău ajunge la minim 1000 de oameni, populație reprezentativă național. Acuratețea și reprezentativitatea sunt ridicate datorită dimensiunii și structurii eșantionului.
Dacă ai nevoie de o cercetare rapidă, la costuri reduse, hai sus în omnibus!
Pentru cine e potrivit?
Te grăbești?
Studiile omnibus lunare îți dau acces la date în 10-15 zile.
Ai buget limitat?
Între 350 eur și 2450 eur în funcție de nr. de întrebări (poți înscrie între 1 și 7 întrebări).
Vrei să întrebi toată România?
Dacă întrebările tale se adrează unei populații generale naționale, Omnibus-ul este pentru tine. Însă, dacă targetul tău este foarte specific, nu merge. De exemplu, dacă vinzi obiecte de artă modernă te adresezi unei nișe.
Ai maxim 7 întrebări?
Dacă știi ce vrei să afli și te încadrezi în 7 întrebări, echipa IZI data te ajuta să le formulezi perfect.
Cum particip?
Completează simulatorul de cost și primește o estimare de cost & timing instant.
Redactează întrebările împreună cu un consultant
IZI data
Relax.
În 10-15 zile primești rezultatele.
Cât costă să urc în Omnibus?
Simulare costuri pentru numărul de întrebări înscrise de tine, aplicate pe 1000 de respondenți. (Întrebările de profilare socio-demografică sunt incluse in pret)
Tipul întrebării
Preț Unitar
Simulator Cost
Întrebare închisă
350 €
Întrebare deschisă
500 €
Întrebări socio-demografice
0 €
9 gratuite
Preț Total
1550 €
Preț comunitate
1085 €
Preț / respondent*
1.55 €
*Aplica în formularul de înscriere dacă ai un start-up, ONG sau un proiect de CSR, pentru obținerea unui discount de 30%.
*Răspunsuri libere de tip text, de până la 20 de cuvinte, codate ulterior de analistul de date și raportare în două forme procente+ citate semnificative”
Când e gata?
Omnibus – 07 mai 2021
Timp rămas până la înscriere:
12
ZILE
12
ORE
12
MINUTE
12
SECUNDE
Aprobarea întrebărilor până la
07 mai
Start colectare date:
08 mai
Predarea rezultatelor în format tabelar / excel
20 mai
Predare finală în format ppt
25 mai
Vrei un studiu de piață?
Completează formularul de inscriere și te sunăm să discutăm despre întrebări
Testimoniale

“Netflix investeste masiv in cel mai bun algoritm de recomandari.
Pentru mine, ca social media strategist, intelegea audientei este esentiala.
Studiul OMNIBUS realizat de Silvia si echipa IZIdata sa m-a ajutat sa imi validez ipotezele. M-a incantat modalitatea prietenoasa prin care mi-a fost explicata metodologia si prezentate rezultatele studiului.”
Andreea Cârtu, Netflix


„Lucrurile evoluează foarte rapid în industria FMCG. Este tot mai greu să așteptam rezultatele unui studiu dedicat, riscând ca atunci când le primim, să nu mai fie de actualitate. Colaborarea cu IZI Data a intervenit intr-un moment critic. Raportul calitate-cost-timing a fost foarte potrivit, echipa prompta si insight-urile au venit rapid.”
Oana Ilie, Coca-Cola HBC Romania


“Am aflat cât de cunoscut este brandul Flip și am găsit multiple insight-uri interesante despre publicul nostru țintă. Datele le folosim în dezvoltarea companiei. Am apreciat că rezultatele și interpretarea sunt extrem de practice, iar procesul e ușor și de încredere – de la comunicarea inițială până la prezentarea finală.”
Alex Burghelia, flip.ro


“Studiile omnibus ne sunt utile când vrem un răspuns rapid din piață, la o idee sau eveniment/context, când vrem să luam pulsul pieței sau al utilizatorilor. Adică mai tot timpul. Iar cu IZI data mereu am lucrat foarte bine, eficient, profi. Cu IZI data totul este easy like a sunday morning 😎”
Dan Moraru, 7card



“OMNIBUS-ul este o metodă care, angrenând mai multe companii, devine foarte accesibilă. Tot secretul, iar aici IZI data ne-a fost de mare ajutor, este să formulezi clar, concis și relevant întrebările, astfel încât output-ul să fie valoros și să ajute în luarea deciziilor. Totul pare ușor cu IZI data, mulțumim!”
Gabriela Munteanu, Kandia
