Cercetare Simplă:
Hai sus, în Omnibus!
STUDII RAPIDE LA COSTURI DE ,,SHARED RIDE"
Ce este un studiu Omnibus?
Studiile de tip omnibus sunt cele mai simple dintre studii. Ele funcționează pe baza conceptului de “shared ride”, astfel, mai mulți clienți împart același studiu.
Tu plătești “biletul” de acces în studiu pentru fiecare întrebare “urcată”, iar chestionarele acomodează întrebările mai multor clienți.
Cum facem asta? În fiecare lună, chestionarul tău ajunge la minim 1000 de oameni, populație reprezentativă național. Acuratețea și reprezentativitatea sunt ridicate datorită dimensiunii și structurii eșantionului.
Dacă ai nevoie de o cercetare rapidă, la costuri reduse, hai sus în omnibus!
Pentru cine e potrivit?
Te grăbești?
Studiile omnibus lunare îți dau acces la date în 10-15 zile.
Ai buget limitat?
Între 420 eur și 2450 eur în funcție de nr. de întrebări (poți înscrie între 1 și 7 întrebări).
Vrei să întrebi toată România?
Dacă întrebările tale se adrează unei populații generale naționale, Omnibus-ul este pentru tine. Însă, dacă targetul tău este foarte specific, nu merge. De exemplu, dacă vinzi obiecte de artă modernă te adresezi unei nișe.
Ai maxim 7 întrebări?
Dacă știi ce vrei să afli și te încadrezi în 7 întrebări, echipa IZI data te ajuta să le formulezi perfect.
Cum particip?
Completează simulatorul de cost și primește o estimare de cost & timing instant.
Redactează întrebările împreună cu un consultant
IZI data
Relax.
În 10-15 zile primești rezultatele.
Cât costă să urc în Omnibus?
Simulare costuri pentru numărul de întrebări înscrise de tine, aplicate pe 1000 de respondenți. (Întrebările de profilare socio-demografică sunt incluse in pret)
Tipul întrebării
Preț Unitar
Simulator Cost
Întrebare închisă
420 €
Întrebare deschisă*
600 €
Întrebări socio-demografice
0 €
9 gratuite
Preț Total
840 €
Preț / respondent
0.84 €
SAMPLE: Eșantion reprezentativ la nivel național, populatie digitalizată din mediul urban și rural (la cerere), intre 15 – 65 ani, dimensiune eșantion: N=1000 respondenți
Aplica în formularul de înscriere dacă ai un start-up, ONG sau un proiect de CSR, pentru obținerea unui discount de 10%.
*Răspunsuri libere de tip text, de până la 20 de cuvinte, codate ulterior de analistul de date și raportare sub formă de procente și citate semnificative.
Când e gata?
Omnibus – 07 October 2023
Timp rămas până la înscriere:
12
ZILE
12
ORE
12
MINUTE
12
SECUNDE
Aprobarea întrebărilor până la
07 October
Start colectare date:
10 October
Predarea rezultatelor în format tabelar / excel
20 October
Predare finală în format ppt
27 October
Vrei un studiu de piață?
Completează formularul de inscriere și te sunăm să discutăm despre întrebări
Testimoniale


“Omnibus-ul este cea mai bună si rapidă variantă de a îți valida ipoteze sau de a verifica cum au crescut sau scăzut anumiți indicatori, pe care i-ai măsurat într-un studiu mai vechi. Dacă obiectivele îți sunt clare, echipa de la IZI data te ajută să îți formulezi întrebările corecte și îți oferă consultanță pentru a ajunge la cea mai bună variantă de cercetare.”
Alexandra Cantor, Fundația Friends for Friends


“Netflix investeste masiv in cel mai bun algoritm de recomandari.
Pentru mine, ca social media strategist, intelegea audientei este esentiala.
Studiul OMNIBUS realizat de Silvia si echipa IZIdata sa m-a ajutat sa imi validez ipotezele. M-a incantat modalitatea prietenoasa prin care mi-a fost explicata metodologia si prezentate rezultatele studiului.”
Andreea Cârtu, Netflix


„Lucrurile evoluează foarte rapid în industria FMCG. Este tot mai greu să așteptam rezultatele unui studiu dedicat, riscând ca atunci când le primim, să nu mai fie de actualitate. Colaborarea cu IZI Data a intervenit intr-un moment critic. Raportul calitate-cost-timing a fost foarte potrivit, echipa prompta si insight-urile au venit rapid.”
Oana Ilie, Coca-Cola HBC Romania


“Colaborarea cu IZI data este foarte bună: am descoperit o echipă de profesioniști, o echipă care a stabilit o strategie care ne-a permis sa pornim un proiect ambițios pentru audientele Scena9, Școala9 și Mindcraft Stories.
Recomandăm IZI data, pentru calitatea serviciilor, disponibilitate și eficiența dar și pentru prețurile foarte competitive.”
Cosmina Frîncu, BRD

“Câți știu că poți să-ți dorezi ziua de naștere? Câți sunt dispuși să o facă? Erau întrebări fără răspuns, dar el a venit de la IZI data în cateva zile. E grozav să pleci la drum cu o cercetare profesionistă. Echipa știe să pună întrebările potrivite si totul e ușor de înțeles.”
Melania Medeleanu, Zi de BINE

„Mă bazez foarte mult pe intuiție când iau decizii. Dar pentru cele mai importante dintre acestea, am nevoie să-mi validez ipotezele. Si IZI data m-a ajutat aici, fix așa cum trebuia – rapid, cu un proces extrem de simplu și de eficient. Concluziile ne-au fost de mare ajutor în procesul decizional.”
Andrei Crețu, Pluria

“IZI data ne-a surprins cu capacitatea de a înțelege procesele și insight-urile necesare pentru a genera impact social și schimbare pozitivă – lucruri esențiale pentru Ashoka. Instrumentele simple și energia pozitivă a echipei IZI data fac ca toate acestea să fie easy de încorporat în procesele de decizie. Mulțumim pentru profesionalism!”
Ana Murray, Ashoka

“Am aflat cât de cunoscut este brandul Flip și am găsit multiple insight-uri interesante despre publicul nostru țintă. Datele le folosim în dezvoltarea companiei. Am apreciat că rezultatele și interpretarea sunt extrem de practice, iar procesul e ușor și de încredere – de la comunicarea inițială până la prezentarea finală.”
Alex Burghelia, flip.ro

“Echipa IZI Data este ca un partener pentru noi, dovedind pro-activitate in identificarea scopului cercetarii si o livrare a rezultatelor la standarde foarte inalte. Intreaga colaborare a fost cursiva, pe parcursul careia Silvia si echipa ei au adaptat si personalizat rezultatele pentru ca ele sa fie socializate usor intern.”
Edina Constantinescu, Discovery Inc


“Studiile omnibus ne sunt utile când vrem un răspuns rapid din piață, la o idee sau eveniment/context, când vrem să luam pulsul pieței sau al utilizatorilor. Adică mai tot timpul. Iar cu IZI data mereu am lucrat foarte bine, eficient, profi. Cu IZI data totul este easy like a sunday morning 😎”
Dan Moraru, 7card



“OMNIBUS-ul este o metodă care, angrenând mai multe companii, devine foarte accesibilă. Tot secretul, iar aici IZI data ne-a fost de mare ajutor, este să formulezi clar, concis și relevant întrebările, astfel încât output-ul să fie valoros și să ajute în luarea deciziilor. Totul pare ușor cu IZI data, mulțumim!”
Gabriela Munteanu, Kandia
