Studii recente
Ne bucurăm când IZI datele noastre ajung la tine!
Explorează-le mai jos și folosește-le!

SustainAbility Talks: Românii și energia zilei de mâine (15 Noiembrie 2023)
Energia verde e un obiectiv strategic, dar aproape jumătate dintre români nu știu dacă o folosesc acasă sau la birou. Unul din trei români digitalizați (37%) intenționează să-și diminueze consumul […]

Studiu Ambasada Sustenabilității: Siguranța zilei de mâine – Românii așteaptă de la instituțiile statului și politicieni sănătate și bunăstare, muncă decentă și educație de calitate (27 Octombrie 2023)
Cu ocazia Zilei Naționale a Sustenabilității, ONG-ul Ambasada Sustenabilității în România a realizat un studiu prin care a explorat cum percep românii siguranța zilei de mâine și cât de valida […]

Studiu Flip: 7 din 10 companii afirmă că aplică cel puțin un principiu specific economiei circulare (12 octombrie 2023)
Studiul a fost realizat pe un eșantion de reprezentanți ai 631 de companii din România, și a fost lansat în cadrul primei conferințe Flip, dedicată mediului de afaceri: Flip Sustainability in […]

Sustainability Talks #29: Finanțarea tranziției la sustenabilitate (27 septembrie 2023)
Miercuri, 27 septembrie, o nouă dezbatere SustainAbility Talks. Tema ediției a fost Finanțarea Tranziției la Sustenabilitate. La nivelul populației, doar un român din patru este interesat, atunci când accesează un credit […]

SustainAbility Talks: România sustenabilă – cine face schimbarea? (București, 14 iunie 2023)
București, 14 iunie 2023 – Tranziția către noi modele de afaceri va crea locuri de muncă pe termen mediu, însă în prezent competențele necesare acestor roluri nu sunt suficient dezvoltate, iar […]

SustainAbility Talks: 4 din 10 români nu au auzit de niciun brand implicat în acțiuni sustenabile (20 Aprilie 2023)
București, 20 aprilie 2023 – Cei mai mulți dintre români cred că sunt puține companii care și-au luat angajamente de sustenabilitate și chiar mai puține care fac în mod concret acțiuni […]

Studiu: Comportamente online și percepții care-i fac pe adolescenți și pe tineri vulnerabili în fața traficanților de persoane (6 martie 2023)
Numeroase percepții și comportamente online ale adolescenților și tinerilor îi fac vulnerabili în fața traficanților de persoane și a abuzatorilor sexuali, cu precădere a celor care folosesc metoda Loverboy, reiese […]

Studiu: Contează ca locul de muncă să fie instagramabil? Un nou studiu prezintă provocările în designul interior Office și HoReCa din România (Ianuarie 2023)
Industria de construcții de spații comerciale și HoReCa vine după o perioadă de stagnare în anul 2020, din cauza COVID și a avut o creștere a cererii și a investițiilor […]

Studiu național: Femeile se joacă jocuri video în număr egal cu bărbații, relevă cel mai cuprinzător studiu despre gaming-ul din România (22 Decembrie 2022)
Aproape 8 milioane de români se joacă cel puțin o dată pe lună București, 4 noiembrie 2022 – 7,8 milioane de români joacă jocuri video pe smartphone-uri, PC-uri, console sau tablete, a […]

Studiu: Cum își pregătesc românii locuința pentru consumul de energie în anotimpul rece (21 Decembrie 2022)
Un nou studiu despre consumul de energie în gospodării, care oferă context unei înțelegeri mai ample a adoptării unui vehicul electric în următoarea perioadă, realizat împreună cu Charger.ro, în Septembrie, […]

Studiu Ashoka România: Peste 700 de antreprenori sociali care schimbă România se regăsesc pe Harta Inovatorilor Sociali realizată de Ashoka România (12 decembrie 2022)
La cinci ani de la prima Hartă a Inovatorilor Sociali, Ashoka a lansat o nouă cercetare dedicată antreprenoriatului social local, unde se regăsesc peste 700 de persoane care schimbă România […]

Studiu Google: Românii din diaspora, conectați cu țara prin intermediul tehnologiei (1 decembrie 2022)
Milioane de români trăiesc în străinătate. Indiferent de țara unde se află, ei sunt în continuare în contact cu cei dragi și cu România, fie căutând pe Google în limba […]

Studiul Insights PulseZ (ediția a III-a): 1 din 10 tineri din Generația Z are intenția de a începe o afacere anul acesta (București, 13 octombrie 2022)
Peste o treime (36%) din Generația Z amână însă intenția de a-și deschide o afacere – este una dintre concluziile ce reies din cea de-a treia ediție a studiului „Insights […]

STUDIU: Ce cred românii despre schimbările climatice în 2022? (august, 2022)
Împreună cu Social Innovation Solutions am efectuat un studiu în august 2022 la nivel național cu 1081 respondenți, eșantion reprezentativ național la nivel urban și rural în rândul populației digitalizate, cu […]

Studiul Insights PulseZ (ediția a III-a). Efectul TikTok asupra Generației Z: 1 din 5 tineri își dorește să devină celebru (București, 28 septembrie 2022)
București, 28 septembrie 2022 – Într-o perioadă dominată de instabilitate, lipsa motivației (64%), oboseala (50%) și stările emoționale fluctuante (46%) sunt principalele provocări cu care se confruntă tinerii, după cum […]