Studii recente

Ne bucurăm când IZI datele noastre ajung la tine!
Explorează-le mai jos și folosește-le!

Search Button
Studii recente
Sondaj
SustainAbility Talks: România sustenabilă – cine face schimbarea? (București, 14 iunie 2023)

SustainAbility Talks: România sustenabilă – cine face schimbarea? (București, 14 iunie 2023)

București, 14 iunie 2023 – Tranziția către noi modele de afaceri va crea locuri de muncă pe termen mediu, însă în prezent competențele necesare acestor roluri nu sunt suficient dezvoltate, iar […]

Sondaj
SustainAbility Talks: 4 din 10 români nu au auzit de niciun brand implicat în acțiuni sustenabile (20 Aprilie 2023)

SustainAbility Talks: 4 din 10 români nu au auzit de niciun brand implicat în acțiuni sustenabile (20 Aprilie 2023)

București, 20 aprilie 2023 – Cei mai mulți dintre români cred că sunt puține companii care și-au luat angajamente de sustenabilitate și chiar mai puține care fac în mod concret acțiuni […]

Studiu
Studiu: Comportamente online și percepții care-i fac pe adolescenți și pe tineri vulnerabili în fața traficanților de persoane (6 martie 2023)

Studiu: Comportamente online și percepții care-i fac pe adolescenți și pe tineri vulnerabili în fața traficanților de persoane (6 martie 2023)

Numeroase percepții și comportamente online ale adolescenților și tinerilor îi fac vulnerabili în fața   traficanților de persoane și a abuzatorilor sexuali, cu precădere a celor care folosesc metoda Loverboy, reiese […]

Studiu
Studiu: Contează ca locul de muncă să fie instagramabil? Un nou studiu prezintă provocările în designul interior Office și HoReCa din România (Ianuarie 2023)

Studiu: Contează ca locul de muncă să fie instagramabil? Un nou studiu prezintă provocările în designul interior Office și HoReCa din România (Ianuarie 2023)

Industria de construcții de spații comerciale și HoReCa vine după o perioadă de stagnare în anul 2020, din cauza COVID și a avut o creștere a cererii și a investițiilor […]

Studiu
Studiu național: Femeile se joacă jocuri video în număr egal cu bărbații, relevă cel mai cuprinzător studiu despre gaming-ul din România (22 Decembrie 2022)

Studiu național: Femeile se joacă jocuri video în număr egal cu bărbații, relevă cel mai cuprinzător studiu despre gaming-ul din România (22 Decembrie 2022)

Aproape 8 milioane de români se joacă cel puțin o dată pe lună București, 4 noiembrie 2022 – 7,8 milioane de români joacă jocuri video pe smartphone-uri, PC-uri, console sau tablete, a […]

Studiu
Studiu: Cum își pregătesc românii locuința pentru consumul de energie în anotimpul rece (21 Decembrie 2022)

Studiu: Cum își pregătesc românii locuința pentru consumul de energie în anotimpul rece (21 Decembrie 2022)

Un nou studiu despre consumul de energie în gospodării, care oferă context unei înțelegeri mai ample a adoptării unui vehicul electric în următoarea perioadă, realizat împreună cu Charger.ro, în Septembrie, […]

Studiu
Studiu Ashoka România: Peste 700 de antreprenori sociali care schimbă România se regăsesc pe Harta Inovatorilor Sociali realizată de Ashoka România (12 decembrie 2022)

Studiu Ashoka România: Peste 700 de antreprenori sociali care schimbă România se regăsesc pe Harta Inovatorilor Sociali realizată de Ashoka România (12 decembrie 2022)

La cinci ani de la prima Hartă a Inovatorilor Sociali, Ashoka a lansat o nouă cercetare dedicată antreprenoriatului social local, unde se regăsesc peste 700 de persoane care schimbă România […]

Studiu Google: Românii din diaspora, conectați cu țara prin intermediul tehnologiei (1 decembrie 2022)

Studiu Google: Românii din diaspora, conectați cu țara prin intermediul tehnologiei (1 decembrie 2022)

Milioane de români trăiesc în străinătate. Indiferent de țara unde se află, ei sunt în continuare în contact cu cei dragi și cu România, fie căutând pe Google în limba […]

Studiu
Studiul Insights PulseZ (ediția a III-a): 1 din 10 tineri din Generația Z are intenția de a începe o afacere anul acesta (București, 13 octombrie 2022)

Studiul Insights PulseZ (ediția a III-a): 1 din 10 tineri din Generația Z are intenția de a începe o afacere anul acesta (București, 13 octombrie 2022)

Peste o treime (36%) din Generația Z amână însă intenția de a-și deschide o afacere – este una dintre concluziile ce reies din cea de-a treia ediție a studiului „Insights […]

Studiu
STUDIU: Ce cred românii despre schimbările climatice în 2022? (august, 2022)

STUDIU: Ce cred românii despre schimbările climatice în 2022? (august, 2022)

Împreună cu  Social Innovation Solutions am efectuat un studiu în august 2022 la nivel național cu 1081 respondenți, eșantion reprezentativ național la nivel urban și rural în rândul populației digitalizate, cu […]

Studiu
Studiul Insights PulseZ (ediția a III-a).  Efectul TikTok asupra Generației Z: 1 din 5 tineri își dorește să devină celebru (București, 28 septembrie 2022)

Studiul Insights PulseZ (ediția a III-a). Efectul TikTok asupra Generației Z: 1 din 5 tineri își dorește să devină celebru (București, 28 septembrie 2022)

București, 28 septembrie 2022 – Într-o perioadă dominată de instabilitate, lipsa motivației (64%), oboseala (50%) și stările emoționale fluctuante (46%) sunt principalele provocări cu care se confruntă tinerii, după cum […]

Studiu
STUDIU: Comportamentul de colectare selectivă în rândul românilor din mediul urban în 2022 (București, 24 mai 2022)

STUDIU: Comportamentul de colectare selectivă în rândul românilor din mediul urban în 2022 (București, 24 mai 2022)

București, 24 mai 2022 – Potrivit unui studiu Kaufland România și IZI Data privind comportamentul de colectare selectivă autohton, 69% dintre respondenți declară că reciclează cel puțin o dată pe […]

Studiu
Studiu Xiaomi și IZI data:  Camera foto a telefonului este importantă pentru 8 din 10 români din mediul urban (București, 12 mai 2022)

Studiu Xiaomi și IZI data:  Camera foto a telefonului este importantă pentru 8 din 10 români din mediul urban (București, 12 mai 2022)

Calitatea fotografiilor, numărul de megapixeli, focusul și fotografiile de noapte sunt în topul preferințelor 7 din 10 români din mediul urban pun preț pe designul telefonului București, ROMÂNIA, 12 mai […]

Studiu
Studiu național: Atitudini emoționale despre diversitate și incluziune în România (aprilie 2022)

Studiu național: Atitudini emoționale despre diversitate și incluziune în România (aprilie 2022)

Împreună cu  Social Innovation Solutions și Interrobang Studio, IZI data a efectuat un studiu in aprilie 2022 la nivel național cu 1010 respondenți, eșantion reprezentativ la nivel național urban în […]

Studiu
Barometru Ashoka: 1 din 2 tineri spun că ar avea nevoie de mentori de la care să învețe despre antreprenoriatul social (decembrie 2021)

Barometru Ashoka: 1 din 2 tineri spun că ar avea nevoie de mentori de la care să învețe despre antreprenoriatul social (decembrie 2021)

Cel mai recent barometru Ashoka România, realizat de IZI data, privind atitudinea și percepția românilor despre rolul de creatori ai schimbării în societate semnalează faptul că 1 din 2 tineri […]

VEZI MAI MULTE